Aparate foto, obiective si accesorii foto

photosetup.ro
espressocafe.ro

duminică, 21 iunie 2015

Doi catei abandonati cauta casa

I-am auzit plangand in timp ce imi plimbam catelul. Erau doi. Tremurau de frig langa o ghena de gunoi. Murdari de var, de parca cineva i-ar fi aruncat intr-o galeata, morti de foame, speriati. Le-am facut culcus dintr-un pulover, le-am dat lapte, bobite si parizer. Cei doi catei abandonati isi cauta casa, isi cauta noi stapani, oameni care sa ii iubeasca si ingrijeasca. 





2 comentarii:

  1. Sunt multi oameni cu suflet bun. Sper sa isi gaseasca stapani care sa le ofere un adapost, ai un suflet bun, Vienela.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vad ca au disparut de la ghena de gunoi unde erau adapostiti. Odata cu ei a disparut si castronelul cu lapte, si puloverul pe care eu le-am dus acolo. Sper sa ii fi luat un om bun.

      Ștergere