Aparate foto, obiective si accesorii foto

photosetup.ro
espressocafe.ro

miercuri, 18 noiembrie 2015

Magazin de mobila

In ultimii cativa ani am facut de cateva ori planuri nerealiste legate de mobilier. Imi doream neaparat o schimbare in casa, imi doream mobila personalizata, care sa se potriveasca atat firii mele, cat si casei in care locuiesc. Ii tot spuneam sotului meu ca am putea incerca sa o facem chiar noi, sa poarte amprenta noastra. In mintea mea de femeie "cu capul in nori si cu picioarele pe pamant", dupa cum imi place sa spun, lucrurile pareau extrem de simple: cumparam materialele necesare, imprumutam de la prieteni diverse scule, facem schite si apoi dam drumul la treaba. Consideram ca este imposibil sa nu iasa ceea ce vrem daca facem planuri viabile, daca lucram cu atentie si daca punem un strop de suflet in aceasta activitate. Sotul meu insista sa ma trezesc din visare, convins fiind ca nu ne pricepem, ca nu avem sculele pentru profesionisti si nu are cum sa iasa mobila la care sper eu. Imi spunea mereu ca trebuie sa cautam un magazin de mobila care sa lucreze ceva apropiat de ceea ce doream noi.

Dar stiti cum sunt femeile. Pana nu vad cu ochii lor ca nu se poate, ele insista sa incerce. Am purces la treaba intr-o zi din aceasta vara. Stiam ca avem la tara niste lemn bun, din care ar fi putut iesi o piesa de mobilier frumoasa. L-am luat pe sotul meu cu mine, l-am pus sa taie lemnele la marimile pe care le calculasem si notasem pe hartii, l-am ajutat sa niveleze si lacuiasca lemnul. La imbinari m-am dat deoparte, pentru ca nu ma pricepeam prea bine. Nici sotul meu nu se pricepea, dar era dispus sa imi faca pe plac. Dupa vreo doua zile de munca am reusit sa terminam. Nici macar mie nu imi placea foarte mult ceea ce iesise. Era departe de piesa de mobilier pe care o vedeam cu ochii mintii. Acela a fost momentul cand m-am trezit din visare si i-am spus sotului meu ca vom pastra respectiva piesa intru aducere aminte, dar pentru a mobila casa vom cauta un magazin de mobila bun. Magazinul meu preferat de mobila este cel care nu face mobila, ci face arta din fiecare piesa de mobilier. Asa am ajuns la arta-mobilei.ro, asa m-am indragostit de piesele de mobilier vazute acolo si tot asa am reusit sa fac prin casa toate schimbarile dorite. 

In acest magazin de mobila am gasit biblioteca uriasa la care visam. E spatioasa, are compartimente pentru carti, pentru haine, pentru televizor, are culori calde si un design ultra modern, are tot ceea ce mi-as fi putut dori de la o biblioteca si chiar ceva in plus, adica niste spatii unde pisicutele mele adora sa se ascunda si sa doarma, mai ales de cand le-am pus acolo asternuturile lor preferate si un cos impletit. Tot din acest magazin de mobila i-am cumparat copilului un birou practic si elegant, spatios si deloc scump. Am cautat sa luam ceva care sa se potriveasca perfect nevoilor sale, un birou pe care calculatorul lui sa stea bine. Nu stiu daca biroul este de vina pentru faptul ca abia reusesc sa il mai ridic de acolo, ca sta parca tot mai multe ore la calculator, dar stiu ca l-am facut fericit si ca se intampla pentru prima data in viata noastra ca baiatul sa isi stearga zilnic praful de pe mobila. :)))

Magazinul tau preferat de mobila care este?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu