Aparate foto, obiective si accesorii foto

photosetup.ro
espressocafe.ro

vineri, 18 decembrie 2015

Culturism

Ma intorceam de la Brasov, unde petrecusem cateva zile alaturi de prieteni. In tren am cunoscut o pereche de tineri cu care am stat de vorba pana in orasul meu. Ei plecau spre mare. Erau imbracati lejer, in maieuri si pantaloni scurti. Se putea observa destul de usor ca faceau culturism sau vreun sport de performanta, caci atat fata, cat si baiatul aratau extrem de bine, aveau toti muschii perfect conturati, aveau acel aer mandru si impresionant pe care numai cei constienti de frumusetea lor il au. I-am intrebat imediat daca se intampla sa faca vreun sport sau culturism. Au zambit fericiti si pana la Ploiesti nu le-a mai tacut gura. Da, culturism faceau si erau mandri de ceea ce reusisera in doar cativa ani de zile. Se cunoscusera in primul an de liceu si tot cam din acea perioada incepusera sa se antreneze impreuna, iar acum tocmai terminasera liceul si se pregateau sa dea la facultate. Mi-au explicat pe indelete si ce inseamna de fapt antrenamentul lor, insa mare lucru nu am priceput, pentru ca habar nu am cum arata multe dintre aparatele existente in salile de forta. 

Tot ce pot sa va spun, pentru ca asta mi-a fost foarte usor sa inteleg, este ca acesti doi tineri sustineau ca felul in care aratau se datora numai si numai exercitiilor fizice pe care le luau, ca nu foloseau suplimente nutritive, ca isi cantareau exact mancarea pe care o mancau si ca nu faceau nici un fel de excese. I-am mai masurat o data din cap si pana in picioare. Li se vedeau formele toate. Puteai preda o lectie de anatomie a muschilor doar folosindu-te de imaginea lor. Trebuie sa recunosc ca eram destul de sceptica in privinta celo spuse de eir. Sunt convinsa si astazi ca mergand la sala orice om isi dezvolta muschii, ii scoate in evidenta, ii face sa arate bine, insa acesti doi tineri sigur faceau mai mult de atat. Ori luau ceva suplimente nutritive, ori cine stie ce altceva, dar numai ridicand greutati la sala sigur nu se transformasera asa in doar cativa ani de zile. 

Dupa cum stiu prietenii mei si unii dintre cei care ma citesc de mult timp, am momente cand sunt prea impulsiva, mult prea directa si dau cu bata in balta fara pic de eleganta. Asa s-a intamplat si in acea noapte, in tren. Le-am spus celor doi tineri culturisti ca nu ii cred, ca oricat de nepriceputa as fi in acest domeniu, pot face deosebirea dintre un om care merge la sala sa se antreneze de placere sau chiar depunand mari eforturi si unul care isi mareste masa musculara folosind suplimente nutritive, iar ei sigur faceau parte din cea de a doua categorie. S-au uitat unul la altul pentru cateva clipe, au zambit, m-au privit pana in adancul ochilor, apoi fata a deschis gura si mi-a spus ca da, de fapt ei folosesc niste suplimente nutritive, dar sunt din genul celor legale, care nu fac rau nimanui si pe care nimeni nu le interzice. Mi-a explicat apoi ca prea putine persoane pot face diferenta dintre aceste substante si ca ei prefera sa spuna ca nu iau nimic, decat sa fie mai tarziu priviti ca niste monstri care cine stie ce nenorocire au facut, asa cum patisera niste colegi de-ai lor de clasa, pe care multi ii aratau acum cu degetul cand ieseau prin oras. 

Voua va plac oamenii care fac culturism? Credeti ca acele corpuri bine definite pot fi facute numai prin antrenamentul de la sala?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu