Aparate foto, obiective si accesorii foto

photosetup.ro
espressocafe.ro

marți, 1 decembrie 2015

Inelul de logodna

Ti-am dat un inel mare cat inima mea... Cand ma gandesc la inele de logodna, aceasta melodie imi vine involuntar in minte, ma face sa zambesc, sa fredonez si sa ma intreb daca Dan Bittman cumparase inelul de pe site-ul www.e-ring.ro sau din alta parte. Probabil chiar de acolo l-a cumparat, caci mi-a lasat mereu impresia ca are gusturi fine si ca ii plac lucrurile elegante, de calitate. :) Eu am primit primul inel de logodna cand eram pustoaica si amintirea lui inca imi incalzeste inima. Baiatul care mi-a oferit inelul de logodna era putin mai mic decat mine de varsta, insa foarte matur la minte. Intre noi era o dragoste ce nici nu avea nevoie de cuvinte. Intra in casa, ma strangea in brate si imi soptea nimicuri la ureche. Eu ridicam ochii spre el, ii zambeam fericita, ii depuneam un pupic pe gat. Astazi, la atat de mult timp de atunci, regret ca nu avem nici o fotografie impreuna si mai ales ca nu am pastrat inelul de logodna.


Era o zi de vara calda, insa nu inabusitoare. Stateam intinsi in iarba cruda si povesteam. El imi vorbea despre cum va fi viata noastra candva, cand vom fi maturi si vom avea casa noastra, joburile noastre, copiii nostri. Eu il ascultam tacuta, intrebandu-ma daca toate acele lucruri se vor materializa vreodata si daca m-am nascut atat de norocoasa incat sa pot ramane cu el pana la adanci batraneti. I-am spus intr-o soapta toate astea, parca de teama ca cerul, auzindu-ma, imi va taia aripile. Baiatul, cu firea lui vesela si optimista, a ras intr-un hohot molipsitor. Iubita mea, nimeni nu ne va putea desparti vreodata. Vom fi impreuna intreaga viata, ne vom iubi cat va tine lumea. Mi-a sarutat ochii plansi, mi-a prins mana intr-a lui, m-a strans la pieptul sau cald, in spatele caruia batea inima cu putere. A rupt o papadie. Din tulpinita ei mi-a facut un inel de logodna. Din floarea de papadie a facut diamantul inelului,

Mi-a jurat ca nu se va mai logodi niciodata cu altcineva, ca eu ii sunt mireasa in aceasta lume. Priveam inelul de logodna si plangeam de fericire. Sa merit eu atata dragoste? Si ce daca nu avem bani? Poate ca nu vom avea niciodata, insa iubitul meu stie sa ma faca fericita chiar si in asemenea conditii. Ce alt barbat s-ar fi gandit sa ii ofere iubitei o floare de papadie pe post de inel de logodna? Pe atunci nu cred ca exista www.e-ring.ro si, chiar daca exista, iubitul meu nu avea bani sa cumpere un inel de logodna de acolo, oricat de tare si-ar fi dorit. Inca era la scoala, nu terminase cu studiile si nu avea bani. Mi-a impletit pe deget o balarie si mi-a facut cea mai frumoasa declaratie de dragoste. M-a facut sa visez frumos, mi-a oferit in dar cele mai frumoase amintiri. M-a facut sa ma simt frumoasa, iubita, mi-a daruit intr-o papadie toata fericirea din lume si toata dragostea unei inimi curate.

Nu mai am inelul de logodna. S-a ratacit pe undeva, pe potecile vietii. S-a ofilit. Astazi ma uit pe facebook, la pozele acelui baiat. Ii privesc zambetul inconfundabil. Ii privesc ochii umbriti de o tristete inexplicabila. Il vad tinandu-si in brate copiii. Il vad tinandu-si de mijloc, cu un aer protector, sotia. Nu pot sa nu ma intristez o clipa. Nu pot sa nu ma intreb daca i-a daruit si ei cel mai frumos inel de logodna, o papadie?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu