Aparate foto, obiective si accesorii foto

photosetup.ro
espressocafe.ro

luni, 28 decembrie 2015

Lectii de viata

Am locuit de cand ma stiu la bloc si, datorita acestui fapt, am avut mereu cele mai bune conditii de trai, dar si regretul de a nu fi avut casa mea pe pamant, cu o curte mare, plina de flori. Asta nu inseamna ca nu stiu cat se chinuie oamenii care isi incalzesc cu lemne casele, cat de greu pare sa mergi in fundul curtii cand te impinge o nevoie sau cat este de enervant sa depinzi de autobuzul care trece prin sat de doua ori pe zi. In urma cu foarte multi ani, pe vremea cand eram adolescenta, am avut ocazia de a vedea toate astea si chiar ceva in plus la matusa mamei mele. In acel an s-a stins si asa am pierdut ultima sansa de a ma bucura de o curte imensa, plina de margarete, insa am profitat de toate clipe de dinainte si am tinut ochii larg deschisi, sa cunosc si sa inteleg. Nu m-am speriat nici macar atunci cand la poarta s-a oprit o masina de vidanjare. M-am apropiat de cei doi oameni care au coborat din masina, le-am pus mii de intrebari si i-am incurcat in timp ce intindeau prin curte un furtun urias. :)

Tin minte de parca a fost ieri. Mi-au povestit ca la casa nu e ca la bloc, sa tragi apa si sa dispara murdaria. Uimirea mea a fost si nu a fost mare. Stiam deja ca nu se trage apa la wc-ul din curte, insa pana atunci nu ma intrebasem unde se duce mizeria noastra. Acum stiam, gratie acelor oameni rabdatori, care imi povesteau pas cu pas ce faceau. Spre marea mea surprindere, cu toate ca era cald, vara, si ca ei rascoleau mizeria din hazna, nici un miros urat nu s-a imprastiat in aer, sa ma deranjeze. Sora mea inca mai sustine ca nu am simtit mirosuri pentru ca eram preocupata sa invat, sa aflu tot ce se putea afla despre vidanjare. Este posibil sa aiba dreptate. Au trecut foarte multi ani de atunci si probabil anumite amintiri s-au estompat, desi eu am senzatia ca le pot reda cu exactitate. Cert este ca mi-au trecut toate astea prin cap atunci cand sotul meu mi-a povestit despre cum i-a invatat pe colegii sai de munca sa pastreze curatenia in blocul unde locuiau, in Germania. 

La baie aveau pus peste wc un capac de plastic verde. Mereu murdar. Intr-o zi, sotul meu i-a chemat pe toti in baie si le-a spus: stiu ca il vedeti verde si va amintiti de brusturii de la voi, de la tara, dar va jur ca asta este doar un capac pe care trebuie sa va asezati pentru a sta comod. Nevoile le faceti in wc, acolo unde se vede gaura aceea mare. Unii s-au strambat, altii au ras, dar de atunci nimeni nu a mai murdarit closetul. Totusi, la doar cateva zile de la respectiva lectie, l-a gasit aproape infundat. Cineva uitase sa traga apa. A facut iar sedinta cu colegii si le-a explicat ca acolo nu venea masina de vidanjare, ca exista un buton pe care orice om civilizat il apasa pentru a trimite la vale efectele. Auzind povestea, am ras inveselita. Probabil colegii lui l-au considerat increzut, insa le-a prins cu siguranta bine lectia. Din acea clipa in baia lor a fost mereu curat luna. 

"S.C. DINSTEF COM S.R.L. este o societate comerciala cu capital privat integral romanesc, orientata catre nevoile clientului si catre satisfacerea acestuia.

Domenii de activitate

Domeniul principal de activitate il reprezinta: eliminarea deseurilor si a apelor uzate, salubritate si activitati similare, prioritar servicii 
de vidanjare ecologica, vidanjare grasimi, curatare si spalare mecanizata, desfundare mecanizata a retelelor de canalizare.

Seriozitate

Sperand ca vom putea stabili in curand relatii de afaceri cu firma dumneavoastra, va stam la dispozitie cu promtitudine si profesionalism. 

Datorita seriozitatii si a promtitudinii angajitilor nostri cativa clienti au ales sa incheie contracte de colaborare cu societatea noastra."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu