Aparate foto, obiective si accesorii foto

photosetup.ro
espressocafe.ro

miercuri, 16 decembrie 2015

Medicina naturista de specialitate

Cred ca am mai povestit candva pe unul dintre blogurile mele (of, tare greu este uneori sa ai atatea bloguri si sa nu iti amintesti pe care ai scris un anumit lucru) despre experienta tragi - comica pe care am avut-o in Italia atunci cand am ajuns, mai mult de nevoie decat de voie, in cabinetul unui doctor homeopat. Nici in ziua de astazi nu sunt pe deplin lamurita daca omul a dorit sa fie pipait pe picioare sau daca era complet nevinovat si daca numai din intamplare (si din cauza pozitiei in care stateam pe pat), in timp ce incerca sa descopere daca am sau nu mana rupta, m-a facut sa il ating nu doar pe picioare, ci si in zonele mult mai intime. Nici nu cred ca mai are vreo importanta acum, dupa atat de multi ani. A ramas o intamplare de pomina si atat. Astazi mi se pare mult mai important sa spun ca am inceput sa imi schimb in bine parerea despre medicii homeopati si in general despre medicina naturista de specialitate. Cum de s-a intamplat acest lucru? Destul de simplu, as spune...


Socrul meu, bolnav de ani de zile, a decis intr-o zi, dupa ce a auzit undeva o reclama (sa mai spuna cineva ca nu sunt bune si reclamele), sa incerce si medicina naturista de specialitate, convins fiind ca nu (mai) are nimic de pierdut, ci doar de castigat. Zis si facut! S-a spalat, s-a aranjat, a chemat o masina (v-am spus ca se deplaseaza foarte greu?) si a plecat, impreuna cu soacra mea, la respectivul cabinet. Nu stiau la ce sa se astepte exact si se zbateau intre nesiguranta, scepticism si mult, mult optimism. Au fost intampinati cu caldura (si la propriu, si la figurat). Problema socrului meu a fost indelung cercetata, cu el au discutat nu neaparat ca de la medic la pecint, ci mai degraba ca de la om la om, lucru care l-a cucerit imediat si definitiv. Trebuie sa mentionez aici ca nici o clipa nu s-a pus in discutie faptul ca socrul meu ar putea sa renunte la tratamentul stabilit de comisia medicala, caci el il tine de fapt in viata. La acest cabinet homeopat a primit foarte multe sfaturi in legatura cu tratarea prin medicina naturista de specialitate, despre schimbarea stilului de viata si, desigur, niste medicamente care nu au nici un  efect advers. 

Nu stiu exact daca faptul ca socrul meu este de la o vreme mai in putere si mult mai optimist se datoreaza tratamentului naturist pe care il ia pe langa celelalte medicamente si care isi face efectul, daca este amprenta doctorului ce a stiut cum sa ajunga la sufletul pacientului sau daca este numai autosugestie. Cert este ca incep sa imi schimb in bine impresia despre medicina naturista de specialitate. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu