Aparate foto, obiective si accesorii foto

photosetup.ro
espressocafe.ro

vineri, 11 decembrie 2015

Role de super calitate

Vreme de cativa ani mi-am scris articolele pentru bloguri stand intr-un fotoliu. Era comod, nimic de spus. Avea perne moi, avea un spatar generos, insa... Nu se potrivea deloc cu biroul meu, nici din punct de vedere estetic, nici (mai ales) la marime, lucru care facea sa nu ma simt confortabil in el. Inaltimea s nu putea fi reglata, motiv pentru care ma vedeam nevoita sa pun intotdeauna inca 1-2 perne pe fotoliu pentru a putea scrie fara sa imi amorteasca mainile si fara sa imi oboseasca ochii. Intr-un final ne-am decis sa cumparam un scaun de birou a carui inaltime sa poata fi reglata in functie de nevoi. Am umblat prin diverse magazine, am probat zeci de scaune si abia in celalalt capat al orasului am reusit sa gasim un scaun potrivit. Scrisesem candva un articol pentru firma tente.com/ro-ro, asa ca eram pusa in tema si primul lucru la care m-am uitat au fost rotile. Tineam neaparat ca scaunul meu sa aiba role de super calitate, caci stiam deja cat sunt ele de importante. Din pacate, nu stiu de unde isi fac aprovizionarea producatorii de scaune, dar trebuie sa spun ca este foarte greu sa gasesti un scaun bun, frumos, elegant, practic si care sa aiba si role de super calitate. Oare ei nu au auzit de tente.com/ro-ro?

"Suntem siguri că veți găsi exact produsele de care aveți nevoie pentru nevoile dumneavoastră în vastul nostru catalog. Tente oferă o gamă largă de role, subdivizate în patru domenii de activitate: instituționale, medicale, industriale și industria grea, a căror proprietăți sunt specific croite pentru fiecare domeniu de aplicare. Dar la TENTE, accentul nu se pune doar pe nivelul ridicat de fiabilitate a produselor, datorită esteticii moderne și al atractivității, rolele noastre au câștigat numeroase premii internaționale pentru design. Pe lângă faptul că rolele noastre sunt fabricate din materiale de cea mai înaltă calitate, TENTE de asemenea oferă și pachete cu accesoriile potrivite. Este nevoie doar de câteva click-uri pentru a caută și a afișa doar acele produse de care sunteți interesat. Aveți întrebări legate de rolele si accesoriile noastre? Echipa noastră prietenoasă responsabilă de relațiile cu clienții vă va ajuta cu cea mai mare plăcere!"

Scriu acest articol stand comod in scaunul meu directorial (hi, hi, sa nu radeti prea tare, dar in zilele cand lenevesc cu ochii pe postarile prietenilor de pe facebook, chiar ma simt ca un director ce isi poate permite sa traga chiulul, sa nu faca nimic productiv). Nici macar nu ma deranjez sa ma ridic atunci cand vreau ceva de prin camera. Scaunul meu cu role de super calitate (comandate de la firma despre care va vorbeam mai sus) ma poarta parca in zbor, mai ales daca imi chem cainele. Cum, nu v-am povestit despre distractia noastra de zi cu zi? El vine cu jucaria in dinti, sperand ca imi voi face timp si il voi baga in seama. De cele mai multe ori chiar asa se si intampla. Dar, pentru a ma distra, strang bine in mana jucaria cainelui. El isi imagineaza ca ne jucam si trage cu putere, facand ca scaunul meu directorial sa se deplaseze prin camera pana acolo unde am nevoie. Puteti incerca si voi acest joc, dar numai daca va bazati pe role de super calitate si daca aveti un catel la fel de jucaus cum este Bruno. :p

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu