Aparate foto, obiective si accesorii foto

photosetup.ro
espressocafe.ro

luni, 11 ianuarie 2016

Monitoare led second hand de calitate

Nu mai tin minte daca anul trecut sau chiar acum doi ani s-a decis baiatul meu sa isi faca singur un calculator, nemultumit fiind de ceea ce gasea pe piata gata asamblat. El isi dorea un calculator bun pentru jocurile pe care le joaca de obicei si pentru care ii trebuie atat placa video foarte buna, cat si ceva care sa il ajute sa aiba viteza mare. Ma rog, el mi-a spus cu alte cuvinte toate astea, dar eu, fiind total atehnica si neintelegand mare lucru, va spun cu vorbele mele. In fine, pentru a scurta povestea, iata ce a facut: S-a uitat in primul rand dupa un procesor bun si o placa video care sa il multumeasca. A pus in cosul de cumparaturi online si o placa de baza inteligenta, dar pentru fiecare dintre aceste piese a tinut cont de compatibilitatea dintre ele, caci sltfel nu ar fi fost deloc ok. Isi alesese deja unul dintre aceste monitoare led second hand de calitate, monitor pe care l-a folosit pana zilele trecute, cand ne-a confiscat noua televizorul (care are o diagonala uriasa comparativ cu alte monitoare pe care le avem in casa). 

A prins imediat curaj baiatul meu. A reparat calculatorul verisorului sau, asta dupa ce a facut diverse verificari specifice si a constatat ca avea nevoie de o sursa noua. La cateva luni dupa, s-a decis sa imi aranjeze si mie un calculator, sa am de schimb pentru clipele cand se incinge laptopul sau cand am musafiri si vor sa stea la pc. A luat cateva piese din vechiul sau calculator, a mai comandat niste piese de pe internet, s-a uitat iar la diverse monitoare led second hand de calitate si mi-a facut un super calculator, de care nici nu imi vine sa ma mai deslipesc. Merge ca uns, are o viteza de reactie incredibila, are memorie suficienta pentru toate prostiile pe care le adun in el si a costat extrem, extrem de putin. Un calculator de-a gata, cumparat din magazin, avand aceleasi caracteristici, m-ar fi costat o avere. Cum sa nu ma mandresc cu baiatul meu si cum sa nu ii multumesc pentru cadoul pe care mi l-a facut? L-am laudat pe la toti prietenii si pe la toate cunostintele, motiv pentru care acum lumea il cauta sa repare diverse calculatoare sau sa aleaga piesele potrivite pentru a face din bucati un calculator bun la pret mic. 

De curand a venit la noi una dintre prietenele mele sa ii repare si ei calculatorul. Din pacate, copiii ei transformasera monitorul led in cos de gunoi, iar din unitate lipseau o multime de piese importante. A sfatuit-o sa cumpere un monitor si piesele care lipseau. In timp ce ei discutau diverse detalii legate de ceea ce era de cumparat pentru calculator, eu mi-am amintit ce a facut pisica mea cu primul nostru monitor. Il tineam in dormitor, lipit de sifonier. Statea acolo de o viata. Pana in ziua cand nebuna s-a decis sa incerce un zbor mai altfel si a sarit de pe sifonier pe monitor, spargand carcasa. Cum a reusit o pisica de 4 kilograme sa faca acest lucru, inca nu am priceput, dar va pot spune ca am de gand sa il pastrez ca piesa de muzeu. Intr-o epoca in care toata lumea cumpara monitoare led de caliatte, cati se mai pot lauda ca au unul dintre primele tipuri de monitoare aparute pe piata? Si cati isi pot uimi musafirii aratandu-le cum pisica a spart carcasa de plastic? :))))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu