Aparate foto, obiective si accesorii foto

photosetup.ro
espressocafe.ro

marți, 9 februarie 2016

Baile Herculane

Aveam vreo 7-8 ani cand am descoperit in sertarul din camera bunicii o plasuta plina cu vederi trimise de prin intreaga tara. Mai toate erau semnate de catre prietenele ei, care pareau sa fi colindat in stanga si in dreapta, prin locuri de o frumusete ireala, pe care astazi prea putini le apreciaza. Tin minte ca tare am fost revoltata pe faptul ca mie nimeni nu imi trimitea asemenea vederi frumoase, asa ca am incercat sa schimb ceva. Pe o foaie de hartie am desenat munti si paduri inverzite, ape cristaline si o cladire cocheta. Pe spatele desenului am scris cu creion chimic urmatoarele cuvinte: "draga vienela, te salutam din frumoasa statiune baile herculane. noi suntem bine si abia asteptam sa te revedem". Am luat foaia de hartie si am bagat-o in cutia postala. Inima mi-a batut nebuneste atunci cand a intrat mama pe usa si mi-a spus ca am primit o vedere de la Baile Herculane. Ce emotie! Apropae ca voiam sa uit ca eu mi-am trimis vedere cu doar trei ore inainte, chiar din casa. Voiam sa ma mint ca exista cineva care, desi plecat la distractie, se gandeste la mine si imi trimite poze frumoase. 

Dupa ce am mai crescut, mi-am dorit sa ajung chiar eu la Baile Herculane si sa pot trimite prietenilor si rudelor vederi care sa le aduca mici bucurii. Nu am reusit nici pana astazi, dar am avut grija sa scriu si sa trimit vederi din locurile pe care le-am vizitat, atat in tara, cat si peste hotarele ei. Daca s-au bucurat sau nu de micile mele surprize, habar nu am. Cert este ca eu am inceput, in urma cu vreo doi ani, sa adun intr-o micuta colectie vederi de prin lume. Am rugat oameni care mergeau prin tara sau prin strainatate sa imi trimita vederi, chiar daca prea putini mai au acest obicei. Sau poate tocmai din acest motiv. Intamplarea a facut ca una dintre prietenele mele sa mearga la Baile Herculane anul trecut. Nu mi-a spus nimic, dar mi-a facut surpriza de a-mi trimite o vedere cu munti si paduri inverzite, cu ape cristaline si o cladire cocheta, complexul turistic Sara's Sons. Pe spatele ei scria, asa cum scrisesem eu cu foarte multi ani in urma, "draga vienela, te salutam din frumoasa statiune baile herculane. noi suntem bine si abia asteptam sa te revedem". Nici nu va puteti imagina surpriza si bucuria mea! :)

"Băile Herculane este una dintre cele mai vechi stațiuni din lume, fiind atestată și recunoscută pentru beneficiile sale încă de pe vremea Imperiului Roman. În spiritul acestei tradiții ne dorim a fi destinația ideală a oricărui turist, în încercarea sa de a se relaxa, odihni sau trata pe meleagurile protejate de legendarul Hercule.
Încercăm să reînviem spiritul stațiunii de odinioară, când prințesa Sissi și împăratul Franz Joseph alegeau să se recreeze sub arborele de Sequoia din Parcul Central, prin servicii de înaltă ținută, amabilitate, ospitalitate și, nu în ultimul rând, prin accesul la tratamente de specialitate cu miraculoasele și binefăcătoarele ape termale, oferite de terapeuți cu vastă experiență.
Complexul Sara’s Sons, renovat în 2014, iși propune să devină „Locul unde te simți bine!” punând în valoare comorile stațiunii – apa sulfuroasă și ionizarea negativă a aerului."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu