Aparate foto, obiective si accesorii foto

photosetup.ro
espressocafe.ro

marți, 1 martie 2016

Floarea de cafea

Imi place sa beau cafea. Imi place gustul ei dulce - amarui, imi place aroma care se raspadeste in casa. Prima intrebare pusa musafirilor este: beti o cafea? Langa cescuta de cafea merge intotdeauna o tigara. Invaluita in fumul ei, pot visa si pot face planuri. Uneori scriu chiar despre cafea. Dupa ce am vazut cum arata floarea de cafea, am scris doua mici povesti: Floarea de cafea si Steaua Nordului e una dintre ele. Cealalta, Nechezol si floarea de cafea, a placut pana si copiilor care imi trec pragul casei. :) Daca doriti sa le cititi, clic pe linkuri. Daca vreti doar sa aflati cum arata floarea de cafea, va las o mica fotografie gasita pe pinterest. 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu