Aparate foto, obiective si accesorii foto

photosetup.ro
espressocafe.ro

duminică, 17 iulie 2016

Detartraj profesional cu ultrasunete

Am fost uimita in ziua cand am aflat ca pentru caini s-au inventat niste batoane care, prin mestecare, ii ajuta sa isi pastreze dantura sanatoasa, le curata tartrul si le albesc dintii. Nici macar nu am crezut pana cand nu am vazut cu ochii mei efectele rapide pe care le au aceste batoane. M-am gandit imediat la toate problemele stomatologice cu care oamenii se confrunta. Pentru ca am un prieten medic stomatolog, cand am ajuns pe la cabinetul sau l-am intrebat de ce nu se inventeaza si pentru oameni o metoda atat de simpla si rapida de curatare a dintilor. Mi-a spus ca este oricum destul de simplu sa iti pastrezi dantura sanatoasa daca apelezi la un detartraj profesional cu ultrasunete. Este o metoda sigura, destul de rapida si non invaziva. De curiozitate, cand am ajuns acasa am cautat mai multe informatii pe internet si am descoperit ca exista o clinica stomatologica, numita Clinica Trident, unde un detartraj fara periaj profesional costa numai 200 de lei. Pentru ca nici un om sanatos la cap nu apeleaza la detartraj in fiecare saptamana, ci la aproximativ sase luni, consider ca pretul este unul foarte mic, mai ales daca ma gandesc la faptul ca noi platim 1,5-2 lei pentru fiecare baton de curatare a dintilor oferit cainelui. 

Desigur, stiu ca multora le-ar conveni sa existe si pentru oameni o guma de mestecat ori un baton care sa curete si albeasca imediat dintii, dar teama de dentist poate fi usor inlaturata, mai ales ca toata lumea stie ca procedura de detartraj dentar este foarte simpla si deloc dureroasa. Pana la urma, nu e vorba numai de estetica, ci mai ales de sanatatea dintilor, asa ca ideal ar fi ca toata lumea sa mearga la timp la cabinetul stomatologic pentru control, detartraj si tratament acolo unde este cazul. 

"Periajul profesional are rolul de a lustrui suprafetele dintilor si de a indeparta placa bacteriana.

Detartrajul cu ultrasunete reprezinta primul pas in prevenirea aparitia bolilor parodontale. In timpul procedurii, depozitele de tartru subgingival sunt eliminate, iar sangerarea si inflamatia sunt reduse. Vibratiile pe care le emite dispozitivul nu sunt deloc agresive. Nu presupune anestezie si nu doare. Totodata, curata zonele subgingivale, care sunt greu de explorat. Nu dispune de efecte secundare."

"Clinica Trident sta la dispozitia pacientilor sai cu metode de detartaj dentar cu ultrasunete potrivite si adaptate eficient fiecarui pacient in parte pentru o dantura sanatoasa si stralucitoare!

Avantaje la Clinica Trident
-cresterea nivelului de confort al pacientului
-reducerea durerii si a stresului
-oferta de pret
-calitatea serviciilor"


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu