Aparate foto, obiective si accesorii foto

photosetup.ro
espressocafe.ro

luni, 29 august 2016

Corpuri de iluminat ieftine

Exista un mit conform caruia supermagazinele sunt nemaipomenit de binevenite, caci datorita lor ne putem face piata complet si relativ rapid fara sa mai umblam din loc in loc. Ei bine, eu am descoprit ca nu este chiar asa si in randurile urmatoare voi incerca sa va si explic de ce cred acest lucru. Am obiceiul de a nota pe o lista produsele pe masura ce se termina ori se defecteaza pentru ca atunci cand mergem la supermagazin sa le cumparam. Aproape intotdeauna pe lista mea vor fi si corpuri de iluminat, becuri led pentru diverse de prin casa. Din pacate, pana acum nu am reusit sa gasesc la vreun supermarket becuri led care sa isi justifice pretul foarte piperat, nici alte corpuri de iluminat care sa ma atraga. Ma intorc de la piata fara aceste obiecte necesare si iar mai astept o tura pana cand imi amintesc ca am nevoie de ele. 

Probabil din acest motiv baiatul meu s-a decis sa faca zilele trecute o lista separata si a inceput cu ceea ce il durea pe el, niste becuri led pe soclu normal, E27. Pentru ca este nascut in generatia care navigheaza pe world wide web mai ceva decat a navigat Columb spre Indii, nu a stat pe ganduri si, imediat ce a notat numele pe lista, s-a gandit sa il caute si pe internet, sa vada ce rezultate primeste. Internetul, mare si darnic, ne-a spus de indata ca putem gasi corpuri de iluminat si becuri led la preturi foarte mici in magazinul online MagicLED.ro
(despre care eu mai auzisem in trecut, daca e sa fiu pe deplin sincera, si despre care uitasem cu desavarsire). S-a repezit sa dea comanda si a umplut un cos virtual cu diverse sortimente de becuri, sa fie sigur ca pentru o lunga perioada nu vom mai avea nevoie. Asta numesc eu eficienta maxima si folosirea cu cap a internetului si a calculatorului. Cumparaturi facute cat se poate de rapid, in siguranta si fara pic de efort.




"Economisesti bani la factura de energie electrica inlocuind becurile clasice incandescente cu becuri led E27.

Becurile led E27 sunt mai economice decat becurile cu halogen si pana la de 50 de ori mai rezistente! De asemenea, becurile led E27 nu emit caldura, nici radiatii UV, acest lucru facand posibila amplasarea lor in orice loc."


"Majoritatea produselor V-TAC sunt certificate CE, RoHS, Dekra și TUV. Se folosesc cipuri de cea mai bună calitate și componente furnizate de producători redutabili precum Bridgelux, Philips, Samsung, Sharp, Citizen, Meanwell, Tridonic etc.
Gama de produse comercializată include, dar nu se restrânge la: spoturi, becuri, panouri, benzi, proiectoare, reflectoare, lămpi pentru iluminat public (stradal și industrial), tuburi (ce înlocuiesc vechile neoane), alimentatoare, telecomenzi, controlere, etc.
Prin ce se diferențiază produsele V-TAC față de celelalte produse existente pe piață? Printr-un raport optim calitate-preț, ce vine în întâmpinarea cerințelor actuale ale pieței."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu