Aparate foto, obiective si accesorii foto

photosetup.ro
espressocafe.ro

luni, 26 septembrie 2016

Plase de pescuit

Am regasit aseara niste poze facute anul acesta la mare si iar mi-a fugit gandul la viata pe mare, la tot ceea ce implica aceasta viata. Mai mult decat sa ma plimb cu bacul si cu barca pe Snagov nu am facut pana acum, dar am citit multe carti despre marinari, despre pescari, despre viata pe apa si, mai ales, am visat foarte mult la toate astea. Cred ca intr-o alta viata, daca imi va fi oferita, voi alege sa ma fac pescar, sa ies zilnic in largul marii si sa astept ca ea, marea, sa imi trimita daruri deosebite, mereu altele. Mi-as lua plase de pescuit de cea mai buna calitate, m-as urca in barca si as pleca in zori de zi sa salut marea ca pe o iubita de care mi-a fost dor. Ea m-ar imbratisa cu timiditate, strop cu strop si s-ar lasa prinsa in plasa de pescuit ca o naluca. Aceasta imagine parca ma indeamna sa scriu o mica poveste in zilele urmatoare. Nu stiu daca o voi intitula plasa de pescuit, dar cu siguranta va fi exact despre cum marea intra in diverse plase de pescuit, ii amageste pe bietii pescari, apoi se strecoara, nevazuta, si lasa in urma doar nisip, scoici, pesti si cine mai stie ce. 


Pana atunci, sa va spun ca am pierdut ore intregi prin porturile din Constanta si Mangalia privind spre vasele de pescuit ancorate la mal? M-am uitat la barbatii care treceau pe puntea vaselor, preagrabiti pentru a observa cas o biata ploiesteanca visa cu ochii deschisi la aventurile prin care ei ar fi putut trece. La un moment dat am vrut sa intru in vorba cu un baiat tanar, parca prea repede maturizat, sa il intreb daca marea, in darnicia lor, le da si cochilii frumoase, in culori vii, cum am vazut ca se vand pe faleza. M-am oprit in ultima clipa, caci si el, cat era de tanar, parea mult prea preocupat de pregatirea vasului, a acelor plase de pescuit fascinant de frumoase. 



Pentru cei care au nevoie de plase de pescuit, recomand Romnets:

"Aflandu-va in cautarea unor plase de pescuit de calitatea superioara, exista o multitudine de aspecte care trebuie luate in considerare pentru a face alegerea corecta. Fiind producator si distribuitor de plase si sfori textile, noi, cei de la Romnets, va dezvaluim cum sa distingeti produsele de calitate superioara de cele sub-standard. Plasele pescaresti sunt prelucrate manual de catre noi si ocupa un loc important in catalogul de produse."

"Beneficiile directe pe care TU le poti primi, doar colaborand cu noi:

1. Costuri mai mici. Reduceti costurile pe termen mediu si lung. Plasele noastre au o perioada lunga de utilizare datorita calitatii superioare a materialelor folosite.

2. Calitate premium “made in Japan”. Avem contracte preferentiale directe, fara intermediari, cu unele dintre cele mai importante companii de profil din lume.

3. Confectionare 100% manuala – fara erori. Plasele sunt importate in forma bruta, neprelucrate. Angajatii nostri croiesc manual plasele exact la dimensiunile de care ai nevoie.

4. Sustineti economia nationala. Excluzand plasele care sunt importate din Japonia, toate celelalte materiale folosite (sforile si franghiile, plutitoarele si alte accesorii) sunt produse in Romania.

5. Protejam mediul inconjurator. Materialele pe care le folosim sunt certificate, nu sunt toxice si nu polueaza in niciun fel mediul. De asemenea, nu comercializam niciun fel de plase de pescuit monofilament, sunt ilegale in Romania.

6. Livrare gratuita pentru comenzi ce depasesc 100 lei prin Posta Romana si negociabil prin curierat rapid.

7. Detinem stoc de peste 1000 repere unice iar livrare este rapida. Facem eforturi mari si mentinem un stoc suficient pentru a avea permanent o gama larga de plase pregatite pentru livrare imediata."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu