Aparate foto, obiective si accesorii foto

photosetup.ro
espressocafe.ro

luni, 26 septembrie 2016

Serviciu de resurse umane externalizat

De foarte mult timp am avut nevoie pentru a intelege de ce tot mai multe firme de la noi si din intreaga lume aleg sa apeleze la ceea ce numim serviciu de resurse umane externalizat. Mie, traita in comunism, mi se parea ca e mai simplu ca fiecare firma, prin propriul departament de resurse umane, sa caute potentiali viitori angajati, sa ii testeze, sa ii aleaga pe cei mai potriviti si sa raspunda pentru ei. Dar iata cum ideile moderne imi dau bruma de logica peste cap si imi arata ca intotdeauna poate fi gasita o varianta mai buna, mai potrivita momentului, mai rentabila pentru firma / companie.  Persons este una dintre firmele care ofera celor interesati respectivul serviciu de resurse umane externalizat, asa ca puteti da o fuga pe site-ul lor prfin intermediul linkului de mai sus, daca doriti sa aflati mai multe despre ceea ce inseamna acest serviciu, despre avantajele pe care le-ati putea avea, despre tot ceea ce Persons v-ar putea aduce in plus. 


Eu am citit cate ceva de pe site-ul lor si am ramas uimita de marele volum de munca al celor ce lucreaza la resurse umane, caci imi imaginam ca prea multe nu au de facut si am decosperit ca (din contra0 au mult prea multe de facut. De exemplu, cei de la Persons por oferi celor interesati diagnoza organizationala, audit motivational, retentie si loializare, organizare interna (planificare de personal, ROI, personalizare fisa de post), evaluarea performantelor angajatilor, medierea relatiilor de munca, dezvoltare organizationala, consultanta onsite. 



Avantajele colaborarii cu Persons sunt destule si, mai ales, sunt demne de luat in calcul atunci cand va decideti sa apelati la un serviciu de resurse umane externalizat:
"- Eficientizarea si optimizarea proceselor si activitatilor dumneavoastra de resurse umane.
- Suport in realizarea auditului general de resurse umane si o cunoastere mai buna a potentialului uman al organizatiei.
- Valorificarea potentialului angajatilor si motivarea lor."
"Pe masura ce se modifica modul in care angajatii privesc si evalueaza locul de munca, cererea pentru o cultura organizationala flexibila si motivanta creste exponential.

Prin consultanta specifica pe care o ofera, Persons evalueaza si propune solutii care rezolva problemele punctuale si ofera directii pentru dezvoltarea viitoare a angajatilor si organizatiei."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu