Aparate foto, obiective si accesorii foto

photosetup.ro
espressocafe.ro

joi, 20 octombrie 2016

Oferte Ski Austria 2016 - 2017

Cine nu a visat macar o data, mai ales de cand toate vedetele de pe la noi au dat tonul, sa mearga la Ski Austria macar o data in sezonul rece, sa se bucure de tot ceea ce partiile din Austria au de oferit, sa faca poze cu care sa isi impresioneze prietenii ramasi in tara, sa simta ca traieste cu adevarat? Pana si cei carora le este teama de frigul iernii recunosc faptul ca a merge la Ski Austria poate fi o experienta de nerefuzat si de neuitat (eu, mare iubitoare de caldura, ma numar printre acestia din urma). Oferte Ski Austria 2016 - 2017 se gasesc din belsug, daca doriti sa mergeti la sigur printr-o agentie turism care sa se ocupe in locul vostru de toate aspectele plictisitoare ale programarii unei vacante. TerraTourism - Agentie Turism specializata in Vacante pentru Familie, vine in intampinarea nevoilor clientilor sai prin diverse si tentante oferte Ski Austria. Mare mi-a fost mirarea cand am descoperit pe site-ul lor ca preturile nu sunt atat de mari pe cat imi imaginam eu. La Ski Austria 2016- 2017 printr-o agentie turism poate merge oricine, fie ca este vedeta, fie ca nu, caci costurile sunt bune, iar distractia e garantata. In plus, pasionatii de fotografie se vor bucura nespus de peisajele incredibile pe care le vor descoperi. 


In urma cu doar cativa ani am mers la niste prieteni sa petrec cateva zile de iarna. Locuiesc intr-un sat, pe dealuri. Vara totul este verde si frumos, iar pe timpul iernii peisajele devin ireal de frumoase. M-am simtit de parca tocmai coborasem intr-o poveste cu palate de clestar si printese de gheata. Prietenii mei m-au invitat la Ski Austria, iar eu i-am privit de parca tocmai bausera palinca. Cum adica ski in Austria, pe dealurile prahovene? Cat se poate de simplu: ne-am legat de ghete niste bucati de plinta (da, plasticul care se pune la marginea peretilor din case), ne-am inarmat cu bete trainice, am urcat dealul pana in varf si de acolo ne-am dat drumul la vale chiuind si alunecand de parca am fi fost pe cea mai buna partie de ski din Austria. Am facut asta de zeci de ori intreaga zi, pana cand ne-au inghetat si pantaloni, spre mirarea si amuzamentul batranelor din sat, care spuneau ca am dat in mintea copiilor. Nu e asa. Pur si simplu in fiecare adult traieste un copil care se trezeste la viata cand se tavaleste prin zapada, cand aluneca pe partie, chiar daca aceasta nu se afla in Austria, ci pe dealul din spatele casei. Daca aveti ocazia de a beneficia de multele oferte Ski Austria ale agentiei de turism TerraTourism, nu ratati ocazia. Daca nu, mergeti macar pe dealurile din apropiere si lasati copilul din voi sa se bucure de iarna!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu