Aparate foto, obiective si accesorii foto

photosetup.ro
espressocafe.ro

miercuri, 26 aprilie 2017

Cum ne salutam dimineata

Cum ne salutam dimineata? Daca vreti sa aflati cum se saluta oamenii intre ei dimineata, inseamna ca nu aveti mai mult de cativa anisori, motiv pentru care va intreb daca mami stie ca sunteti pe internet. Va raspund totusi, ca sa nu credeti ca sunt o fiinta rea ori de-a dreptul ingrozitoare. Dimineata ne salutam cu formulele deja consacrate: Buna!, Buna dimineata! Neata!, Sa ai o zi buna! etc. 

Buna dimineata la cafeluta!

Daca vreti sa aflati cum ne salutam dimineata - eu si soarele, nu trebuie decat sa priviti fotografia e mai jos. Este facuta de la geamul bucatariei. De cum ma dau jos din pat, merg la bucatarie pentru a prepara o cafea gustoasa. 

In multe dimineti soarele este deja la datorie, asteptand sa ma salute ca pe un vechi si bun prieten. Poza de astazi a fost facuta la ora 6 dimineata, cand soarele mi-a intrat in casa si mi-a spus:
-Buna dimineata, Vienela! Sa ai o zi senina! I-am zambit cum am stiut mai frumos si i-am raspuns:
-Buna dimineata, Soare! Sa-ti mearga bine astazi! :)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu