Aparate foto, obiective si accesorii foto

photosetup.ro
espressocafe.ro

marți, 23 mai 2017

Apus de soare

Apus de soare
Am trait de multe ori momente fenomenal de placute doar privind cate un apus de soare. Este o clipa magica, in care pare ca soarele saruta pamantul, ca isi ia adio de la el pentru o noapte ori chiar pentru totdeauna (depinde probabil de starea de spirit a privitorului).
In acea zi, tocmai urcasem un deal cu panta abrupta. Abia respirand, insa fericita ca i-am intrecut pe toti, in ciuda faptului ca eram cea mai mare de varsta dintre ei, am vrut sa ma asez pe pamant si sa ii pozez, razand de moleseala lor. M-am oprit si m-am intors catre soarele ce tocmai isi lua adio, pentru o seara, de la mine si de la tot ceea ce ma inconjura. Poate ca nu era cel mai frumos apus de soare, dar era numai al meu, caci numai eu eram in varful dealului, salutandu-l.
Apus de soare:




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu