Aparate foto, obiective si accesorii foto

photosetup.ro
espressocafe.ro

miercuri, 8 august 2018

Lacul - poezie si peisaj

Lacul codrilor albastru
Nuferi galbeni îl încarcă;
Tresărind în cercuri albe
El cutremură o barcă.

Şi eu trec de-a lung de maluri,
Parc-ascult şi parc-aştept
Ea din trestii să răsară
Şi să-mi cadă lin pe piept;

Să sărim în luntrea mică,
Îngânaţi de glas de ape,
Şi să scap din mână cârma,
Şi lopeţile să-mi scape;

Să plutim cuprinşi de farmec
Sub lumina blândei lune -
Vântu-n trestii lin foşnească,
Unduioasa apă sune! 


Dar nu vine... Singuratic
În zadar suspin şi sufăr
Lângă lacul cel albastru
Încărcat cu flori de nufăr.


Dupa cum stie deja toata lumea, poezia Lacul a fost scrisa de Mihai Eminescu. Mi-am adus aminte de ea in clipa cand am vazut lacul din Bathgate, Scotia, cu toate ca nici un nufar nu il incarca. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu