Aparate foto, obiective si accesorii foto

photosetup.ro
espressocafe.ro

vineri, 15 ianuarie 2016

Depozit auto online

Obisnuiam candva, pe vremea cand eram adolescenta, sa ma plimb la pas prin oras si sa imi imaginez ca una dintre frumoasele case ce margineau soselele ar fi fost a mea. Imi placea sa o decorez in gand, sa ii schimb ceea ce mi se parea a fi urat, sa ii adaug diverse elemente care sa o infrumuseteze. Exista totusi si o casa care mi se parea perfecta. In dreptul ei ma opream uneori, visatoare, cu ochii pierduti in gol. Zilele trecute, mai mult din intamplare, am ajuns pe acolo. Mare mi-a fost mirarea vazand ca a ramas cam singura in zona, ca multe dintre casele cu care se invecina odinioara s-au transformat in depozite auto. O strada intreaga plina cu depozite auto mi se pare un lucru de-a dreptul incredibil, mai ales in anul 2016, cand poti gasi orice piesa auto cu un singur clic pe www.depozitulautoonline.ro. De ce se grabesc oamenii sa strice tot ce este frumos? Si apoi, cum ar putea merge bine o afacere, daca alaturi mai sunt cateva cu acelasi profil? Cine mai umbla din magazin in magazin si din depozit in depozit pentru a cauta o piesa, cand e atat de simplu sa stai pe scaun, la calculator, si sa iti comanzi de pe internet tot ceea ce doresti? 

Auzisem candva ca primaria poate refuza semnarea actelor pentru cei care vor sa isi construiasca o casa diferita de cele care deja sunt intr-o anumita zona. Nu stiu daca este adevarat, dar mi-ar placea sa se aplice o asemenea lege cand vine vorba despre colorarea excesiva a unei strazi cu tot felul de afise care anunta ca in respectivul loc exista un depozit auto, mai ales daca pe acea strada se intampla sa fie amplasata si cea mai frumoasa casa din oras. Sotul meu spune ca la noi oamenii abia acum incep sa descopere internetul, sa afle ca isi pot comanda online ceea ce le trebuie, ca va mai trece un pic de timp pana cand vor avea obisnuinta de a da clic pe www.depozitulautoonline.ro sau pe oricare alt site de unde sa isi cumpere piese auto. Acelasi lucru putem spune si despre site-urile de imbracaminte, incaltaminte, parfumuri, hrana pentru animale etc, insa pe mine ma doare astazi numai si numai de faptul ca a fost uratita o strada intreaga pentru niste afaceri care sigur nu vor merge prea mult timp. Ma intreb si va intreb: credeti ca este posibil sa aiba profit o firma care vinde anvelope auto, daca in stanga ei o firma vinde anvelope auto, in drepta o alta firma vinde anvelope, iar la 15 metri mai departe o alta firma vinde fix acelasi lucru?

Inteleg ca omul dispune de niste bani si vrea sa isi deschida o afacere, sa nu mai fie nevoit sa lucreze la patron. Imi imaginez ca vede cum vecinul castiga bani cu depozitul auto pe care il are si se gandeste ca asta ar putea face si el. Dar tot in acelasi loc? Si inca un vecin, si inca unul? Mai ales in era internetului, cand poti avea acasa tot ce iti doresti fara sa faci cel mai mic efort? Eu asta nu o mai pot intelege. Daca fiecare asemenea depozit ar fi vandut piese auto pentru o singura marca de masina, poate intleegeam. Dar cand ele vand pise auto pentru orice marca si orice tip de masina, cand pe depozitulautoonline.ro se vinde fix acelasi lucru, cum sa mearga afacerea de la coltul strazii?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu