Aparate foto, obiective si accesorii foto

photosetup.ro
espressocafe.ro

marți, 14 iunie 2016

Saboti medicinali

Anul acesta, in mini vacanta de care ne-am bucurat nespus, am fost cazati la un hotel de doua stele. Nu le pot reprosa nimic, mai ales ca stiam exact cam la ce sa ma astept, caci platisem un anumit pret, iar in acesta erau incluse anumite servicii. Am avut strictul necesar: pat cu lenjerii, prosoape suficiente, baie in camera, o masuta, un televizor, un dulap pentru haine. Ceea ce mi-a lipsit cel mai mult au fost papucii. Aveam eu niste slapi de plaja, insa tare mi-as fi dorit ca hotelierii sa stie ca uneori prind bine niste Saboti medicinali, deoarece in ei piciorul sta comod si nu mai simte orice denivelare si oboseala plimbarilor lungi ale turistilor veniti la mare sa se bucure nu doar de apa si plaja, ci si de vestigii istorice, de peisaje mirifice, de tot ceea ce are mai frumos litoralul nostru. Daca va spun cat am mers pe jos (e drept, in pas de plimbare) in toate acele zile, probabil nici nu ma credeti. Sotul meu spunea in fiecare zi; de unde sa iau saboti medicali, sa-mi potoleasca durerea de picioare? Cred ca voi dormi trei zile acasa, la intoarcere, imi repeta la fiecare cateva ore. 


Dar nu a regretat nici o clipa ca l-am carat dupa mine pe plaje mai mult sau mai putin pustii, ca nu a avut la el sabotii medicinali, ca l-am dus pe jos pana la herghelie, pana la plaja din Mangalia, ca m-am oprit sa fac mii de poze, ca am hranit toate animalele care mi-au iesit in cale. S-a distrat la fel de bine ca si mine, insa a promis ca va face o petitie sau macar o sesizare pe la hoteluri, sa urmeze exemplul celor din domeniul medical si al celor din diverse industrii, de a oferi tuturor saboti medicali. A promis ca le va lipi pe geamuri hotelierilor urmatorul text, preluat de pe site-ul Dispo Trading, deoarece sabotii medicinali ar trebui sa fie prezenti in orice camera:


"Saboti medicali speciali pentru persoanele care petrec mult timp in picioare. Special creati pentru protectia cat mai buna a piciorului, acesti saboti medicinali sunt confectionati din piele sau din microfibra. In magazinul nostru online gasiti papuci medicali marca Missena, de o calitate foarte buna la preturi excelente.

Asa cum le spune si denumirea, sabotii medicali, sunt utilizati cel mai des in domeniul medical. Insa, datorita confortului de pe care il ofera, papucul medical este folosit si de personalul care lucreaza in saloane de cosmetica, industria alimentara, supermarketuri, industria farmaceutica etc. In stoc sunt disponibili saboti medicali albi, cu marimi cuprinse intre 35 si 46.
Cauti saboti medicali ietini ? La Dispo Trading gasesti saboti medicali la preturi competitive

Poti comanda papucii medicinali online la pret bun din magazinul nostru de pe site-ul Dispo Trading."


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu