Aparate foto, obiective si accesorii foto

photosetup.ro
espressocafe.ro

marți, 5 iulie 2016

Parada modei pe plaja?

Cu toate ca am fost patru zile la mare anul acesta si am prins o vreme destul de buna, nu m-am dezbracat in costum de baie. Am vrut numai sa ma plimb, sa ma relaxez, sa vizitez diverse. Si am reusit. Ma credeti sau nu, bagajul meu a insemnat un ghiozdan cu doua ii, o fusta scurta, doua maieuri, lenjerie intima, sosete, papuci de plaja si o pereche de sandale. Desigur, nu mi-au lipsit blugii, o geaca de vreme rea si tenisii. Intr-un alt ghiozdanel am carat-o pe Sehasela (maimutica cu cercei), aparatul de fotografiat, tigarile, binoclul. Nu m-am dus sa fac parada modei pe plaja. In general nu fac parada modei, ca nu am nici un motiv. M-am dus sa ma simt bine si am reusit, chiar daca astazi nu am poze cu mine in costum de baie, cum probabil se asteptau unii. :))) 
Parada modei pe plaja? Nicidecum! :p




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu