Aparate foto, obiective si accesorii foto

photosetup.ro
espressocafe.ro

joi, 20 octombrie 2016

Cateva modele de scaune

Ieri m-am tot uitat pe site-ul celor de la Scauneonline.ro la cateva modele de scaune, nerabdatoare sa le pot alege pe cele mai potrivite pentru bucataria mea, fara sa imi dau seama ca, de fapt, mai urgent ar fi sa imi cumpar cateva scaune pentru sufragerie, unde nu avem nici macar unul si unde, atunci cand ni se umple casa de musafiri, facem eforturi mari pentru a-i putea aseza pe toti. Eu nu ma formalizez prea tare, probabil pentru ca intotdeauna am avut casa plina si intotdeauna le-am sugerat musafirilor mei sa se simta ca la ei acasa, dar fiul meu este facut din alt aluat si vrea mereu sa fie totul perfect, sa nu lase nimic la voia intamplarii. Mai mult pentru el si pentru musafirii lui incerc acum sa gasesc niste scaune potrivite, care sa ii satisfaca gusturile de om pretentios: trebuie sa fie comode, practice, sa se incadreze perfect in decor, atat ca material, cat si in privinta culorii, sa aiba un design modern etc etc. Numai mama sa nu fi cand ai un copil atat de pretentios, mai ales daca a ajuns la varsta la care e ceva obisnuit sa dea petreceri si sa aduca fete in vizita. 


Uneori mai glumesc cu el si ii amintesc de povestea unui biet patruped, o poveste pe care am cris-o in urma cu cativa ani pe un alt blog. Aveam (bine, inca avem) in bucatarie un scaun micut, schiop, crapat, care are prostul obicei de a-i ciupi de sezut pe sotul si pe copilul meu ori de cate ori se aseaza pe el. Sa fie razbunare? Sa fie din cauza ca eu sunt prea slaba ca sa aiba de unde ciupi? Nu stiu, dar m-am distrat teribil scriind despre cum patrupedul credincios este mereu dat la o parte din drum, dispretuit pentru ca are un picior putin mai scurt, despre cum se razbuna si el cum poate, ciupind barbatii casei tocmai cand le este lumea mai draga. Iata ca se pot scrie povesti haioase chiar si despre niste biete scaune, daca ai imaginatie si chef de distractie. Mai greu este cand trebuie sa alegi scaune noi si ofertele sunt multe si diversificate. Ce scaune sa alegi pentru casa si pe care sa le lasi in magazinul online Scauneonline.ro? Este o dilemacare ma framanta inca de ieri si care, peste noapte, mi-a adus un scurt cosmar despre care voi povesti intr-un alt articol. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu