Aparate foto, obiective si accesorii foto

photosetup.ro
espressocafe.ro

miercuri, 19 octombrie 2016

Tratamente naturiste, vitamine si minerale

Cand eram copil, mama ma silea in fiecare tomna si in fiecare primavara sa mananc vitamina C, sustinand ca organismul are nevoie de multe vitamine pentru a trece cu bine de perioada rece a anului, dar si la inceput de primavara, cand suntem slabiti si avem imunitatea scazuta. O ascultam, mai ales ca mie vitamina C mi-a placut intotdeauna la gust. Abia dupa ce am intrat in adolescenta am renuntat la obiceiul acesta si imediat s-au observat schimbarile. Raceam des si perioada de convalescenta era mult mai lunga si mai chinuitoare. mi-am dat seama ca mama avea dreptate si mi-am facut un obicei din a lua vitamina C in lunile de toamna si in prima luna a primaverii. La fel am procedat si dupa ce am devenit mama. La randul meu, i-am dat copilului vitamina C si vreau sa va asigur ca foarte rar s-a intamplat sa raceasca. Acesta este primul an cand umbla cu medicamente si servetele dupa el, din cauza ca s-a razvratit si a refuzat sa mai ia vitamina C Herbagetica. Mi-a spus ca nu sunt medic, ca nu sunt specializata pe asemenea probleme si nu pot decide pentru altii daca au sau nu nevoie de vitamine. L-am lasat in pace si iata ca i s-a dovedit ca aveam dreptate. O lectie invatata pe propria lui piele e o lectie pe care nu o va uita prea usor. 


Despre vitamina C care se comercializeaza pe site-ul celor de la Herbagetica vreau sa va spun ca este imunostimulent, antigripal, antialergic si ca favorizează asimilarea fierului. Faptul ca este un tratament naturist ma face sa o recomand si altora (daca va stiti cu probleme grave, incercati sa discutati intai cu medicul curant si, daca aveti acordul sau, puteti lua si tratamente naturiste), mai ales ca frigul pare deja sa fi pus stapanire pe tara, iar racelile se tin lant de cei care au imunitatea scazuta. Nu lasati iarna sa va prinda nepregatiti, caci va veti chinui si probabil veti raspandi virusul in colectivitatile din care faceti parte. 

Tocmai cand ma pregateam sa inchie acest articol despre vitamina C, sub ochi mi-a cazut un fragment de text pe care imi permit sa il public si aici, pentru ca lucrurile sa fie cat se poate de clare si de transparente: "Recomandările de pe site-ul Herbagetica nu înlocuiesc consultul medical de specialitate şi nu reprezintă un diagnostic sau un tratament specializat. Alături de consumul suplimentelor alimentare Herbagetica, recomandăm un stil de viaţă sănătos, bazat pe mişcare şi alimentaţie adecvată."
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu