Aparate foto, obiective si accesorii foto

photosetup.ro
espressocafe.ro

miercuri, 30 martie 2016

Lenjerii de pat si un filtru de cafea

De aproape o luna lucram cu drag si spor la renovarea casei. Am inceput prin a da jos de pe pereti lavabilul vechi. L-am inlocuit cu unul proaspat, curat, care a adus un aer nou in casa. Am incercat sa redecorez, mi-am pregatit cateva mici tablouri, mi-am scos de prin dulapuri lucruri pe care nu le folosisem demult si care se potriveau cum nu se poate mai bine in noul decor. Mi-am comandat o cuvertura noua de pe internet si, cu aceasta solemna ocazie, am gasit cele mai frumoase lenjerii de pat aici. Normal ca nu puteam trece nepasatoare pe langa ele, caci este in firea femeii sa se entuziasmeze de "toate nimicurile", dupa cum spune sotul meu. Nu, pentru mine nu sunt nimicuri, ci lucruri care imi dau o stare de bine, care ma fac sa zambesc si sa fiu fericita in locul unde petrec o atat de mare parte din viata. Mai ales acum, de cand am caine in casa, simt nevoia de a umple sifonierul cu lenjerii de pat, caci are prostul obicei de a se arunca fix pe asternuturi cand se intoarce de la joaca, fie vara, fie iarna, fie senin, fie ploaie. Ma vad nevoita sa le spal mult mai des si normal ca se si degradeaza mai repede. Am gasit o scuza destul de buna pentru a cumpara des lenjerii de pat?


Stai acum sa va spun ce mi-a mai trecut prin cap: ce ar fi daca mi-as pune si eu, ca toata lumea, un filtru de cafea pe dulapul din bucatarie? Voiam unul pe care sa nu il folosesc (prea des), sa il tin mai mult pentru decor, caci odata cu renovarea casei au inceput sa imi misune prin minte o multime de idei revolutionare, despre care vorbesc mai mereu cu ai mei, incercand sa ii conving ca asa trebuie sa fie. Da, vreau un filtru de cafea si gata. M-am uitat pe internet (normal, doar stau toata ziua la calculator) dupa niste Filtre de cafea sau cafetiere mai deosebite, care sa ma incante in fiecare dimineata, cand imi beau cafeaua si care sa ii uimeasca pe cei care imi trec pragul casei. Am vazut atat de multe modele dragute, incat acum imi este greu sa ma decid pe care sa il cumpar. Probabil voi selecta cateva, apoi il voi ruga pe sotul meu sa aleaga el un filtru de cafea, cel care ii va placea mai mult. Astfel, sper sa nu am prea multe regrete. Voi cum va mai decorati casa, ce schimbari de primavara faceti?


Daca intrati pe site-ul homeX, vedeti ca au o oferta extrem de diversificata, toate produsele sunt de calitate superioara, va lasa timp sa va razganditi 14 zile, ofera transport gratuit si chiar isi respecta clientii. "Suntem compania care isi dedica toate resursele pentru a satisface fiecarui client toate nevoile la cele mai inalte standarde, bazate pe o calitate foarte buna a produselor, in conditii impecabile de confort. 
Ne-am dezvoltat in permanenta din dorinta de a satisface cele mai exigente si mai complexe dorinte ale clientilor nostri. O facem din pasiune, iar obiectivul nostru este sa imbunatatim procesele nostre pentru ca tu sa fii multumit. In beneficiul tau aducem o gama larga de lenjerii de pat, cuverturi, paturi, pilote, perne si saltele. Ne angajam sa oferim servicii unice prin profesionalismul, grija si responsabilitatea personalului nostru."


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu