Aparate foto, obiective si accesorii foto

photosetup.ro
espressocafe.ro

luni, 29 august 2016

Piese auto - suport de bicicleta

In urma cu foarte multi ani, pe vremea cand lucram intr-una dintre tarile occidentale, am remarcat ca foarte multi dintre locuitorii tarii aveau prinse de masini biciclete in diverse modele. M-am intrebat pe atunci unde se duc cu ele, daca toate masinile au in dotare un suport de bicicleta Thule, cum vazusem pe masina prietenei mele sau daca acest suport de bicicleta se gaseste prin magazine, laolalta cu alte piese auto. Am primit rapid raspunsuri si am ramas uimita de diferentele dintre noi, romanii, si alte popoare civilizate. Pe acolo, oamenii obisnuiesc sa care dupa ei bicicletele oriunde ar merge, agatate de masini cu ajutorul unui suport de biciclete. Ajunsi la destinatie, isi parcheaza masina intr-un loc sigur si strabat orasul / zona numai pe bicicleta, atat pentru ca aceatsta nu consuma combustibil, cat si pentru a face miscare, pentru a-si mentine organismul in forma, pentru a petrece clipe minunate in miscare, luptand cu vantul, soarele, ploaia... Din cate am observat, in ultimii ani au inceput sa apara si la noi tot mai multe masini de care sunt agatate, in suport, biciclete in diverse modele.


Mi-a placut acest aspect al existentei lor si mi-am promis ca, daca imi voi cumpara vreodata masina, voi avea grija sa o dotez cu un suport de biciclete, astfel incat sa imi pot lua cu mine nu doar cartea de citit, tigarile, parfumurile si alte nimicuri, ci si bicicleta, sa ma pot deplasa rapid prin oras fara sa cheltui bani in plus pe benzina / motorina. Zilele acestea am senzatia ca sunt mult mai aproape de clipa cand imi voi indeplini visul, caci sotul meu a decis sa facem tot posibilul pentru ca anul viitor sa ne cumparam un automobil. In parte, am luat impreuna aceasta hotarare pentru ca ne este tare greu sa iesim din oras avand un caine de talie medie spre mare, pe care nimeni nu il vrea in maisina si pe care nu vrem sa il chinuim cu botnita pe tren, iar in parte pentru ca ne-am saturat de mizeria din trenuri, de momentele cand depindem de altii pentru a ne deplasa dintr-un loc in altul, de tot ceea ce inseamna viata fara masina. 


"Suportul bicicleta auto se monteaza pe barele transversale, pe haion sau pe carligul de remorcare. Un suport auto bicicleta poate transporta pana la 4 biciclete si de cele mai multe ori acestea se monteaza pe carligul de remorcare. Cel mai cunoscut brand de suport auto bicicleta este Thule."

"De ce sa cumperi de la Autohut.ro?

· Transport gratuit pentru orice comanda peste 399 lei, indiferent de numarul de colete, greutate sau locatie

· Pentru orice comanda sub 399 lei transportul este 20 lei indiferent de numarul de colete, greutate sau locatie

· Toate produsele noastre beneficiaza de garantia oferita de producator

· Plata in rate fara dobanda la sediu sau online prin StarBT sau Card Avantaj

· Service auto propriu in Bucuresti

· Poti returna orice produs in pana la 30 zile si primesti garantat banii inapoi

· Consultanta profesionala oferita de personalul Autohut.ro

· Livrare prin curier in 24 de ore sau in aceeasi zi din showroom-ul nostru

· Magazin atestat Trusted.ro

· Datele personale sunt securizate prin Rapid SSL

· Singurul magazin online de piese auto care ofera plata online cu cardul"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu