Aparate foto, obiective si accesorii foto

photosetup.ro
espressocafe.ro

miercuri, 19 ianuarie 2022

Cum vad oamenii si cum vad cainii

 Am lucrat de curand la un videoclip despre felul cum vad oamenii si cum vad cainii culorile. Mi-a facut mare placere sa le ofer abonatilor mei informatii noi, de ultima ora, referitoare la vederea cainilor. Multi au fost uimiti sa afle cate culori vad cainii si care sunt acestea. 

Este un videoclip scurt, dar complex, care include toate informatiile de care ai putea avea nevoie pentru a compara ochii oamenilor cu ai cateilor, pentru a afla care sunt asemanarile si deosebirile dintre ochii umani si ochii cainilor. 

In plus, videoclipul contine multe fotografii si scurte filmari care sa exemplifice spusele mele referitoare la vederea cainilor. Tot in acest videoclip (dar si in multe altele de pe canalul meu de youtube) vei avea ocazia de a-i vedea pe cei doi caini ai mei, Bruno si Onix. 

Daca vrei sa afli mai multe informatii despre cum vad cainii si cum vad oamenii, te invit sa urmaresti videoclipul Ce culori vad cainii? Adevarul despre vederea cainilor. 

Daca iti place, te rog nu uita sa ne dai un like, un comentariu si eventual sa te abonezi apasand clopotelul pentru a fi la curent cu viitoarele noastre videoclipuri. Multumim! 









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu