Aparate foto, obiective si accesorii foto

photosetup.ro
espressocafe.ro

vineri, 20 noiembrie 2015

www.jadoris.ro

Imi place sa fac fotografii. Dintotdeauna mi-a placut. Probabil din acest motiv am si deschis acest blog numit atat de pretentios blog de fotografii. Astazi imi amintesc de spusele unui vechi prieten: "cine vede si nu stie zice ca asa trebuie sa fie". Poate ca au ceva adevar in ele, insa niciodata nu as indrazni sa compar fotografiile pe care le fac eu cu cele de pe site-ul www.jadoris.com, de exemplu. Niciodata nu poti compara ceea ce face un amator cu ceea ce face un profesionist, nu-i asa? In primul rand e vorba despre faptul ca profesionistul are in spate o scoala unde a invatat ce trebuie sa faca, probabil are si un simt artistic foarte bine dezvoltat, motiv pentru care a ales sa practice aceasta meserie, iar in al doilea rand este vorba si despre sculele pe care le foloseste. Trebuie sa recunosc ca fotografiile pe care le fac eu, fie ca prezinta oameni, frunze, copaci, masini sau pisicute, nu se vor ridica niciodata la rang de arta, caci nu ma ajuta nici mana, nici ochiul, nici aparatul de fotografiat. 

Nu m-as incumeta niciodata sa sustin ca fac fotografii artistice sau fotografii romantice. Daca va doriti asa ceva, trebuie sa intrati pe site-ul www.jadoris.ro si sa lasati acolo un mesaj. Eu pot doar sa va indrum catre profesionisti, sa va recomand persoane care chiar se pricep sa faca fotografii bune, care sa impresioneze si care sa trezeasca peste ani amintiri placute. Veti vedea pe siteul recomandat de mine marturiile unor persoane care deja au apelat la profesionisti pentru niste fotografii romantice. Mie mi-a reusit o singura data in viata o fotografie romantica si, in nebunia tineretii mele, am ales sa o rup in bucatele cand m-am certat cu baiatul caruia i-o facusem. Ne-am plimbat de langa un camp cu grau, am cules maci, am povestit si am ras, apoi am decis sa ne indreptam catre casa. Pe drum, in timp ce baiatul respectiv se indrepta spre pod, m-am decis sa ii fac o fotografie. Am coborat undeva sub pod, sa il pot surprinde de jos in sus. Inspirat, el a aruncat florile de mac exact in clipa cand eu declansam butonul aparatului de fotografiat. 

L-am surprins ca pe un zeu tanar, cu parul ondulat si batut de vant, cu mana intinsa in sus, ca si cum ar fi aratat spre cer. La picioarele lui cadeau, rand pe rand, florile de mac. Da, despre acea fotografie pot spune ca era reusita, ca o puteam incadra fara sa ma jenez in categoria fotografiilor romantice, artistice, profesioniste. Din pacate nu va pot dovedi ca este asa cum spun. Acea fotografie nu mai exista de vreo 20 de ani. Dar daca va doriti una asemanatoare, puteti apela cu incredere la profesionisti. Retineti un nume: www.jadoris.ro. Fie ca va doriti o nunta de vis, fie ca vreti fotografii facute la botez, fie ca aveti de gand doar sa va imortalizati iubirea in fotografii romantice, jadoris poate fi solutia ideala. 

Mi-ar placea sa imi povestiti ceva legat de fotografiile pe care le-ati facut voi. Poate o intamplare amuzanta, poate supararea ca tocmai cea mai reusita fotografie s-a pierdut, poate despre un fotograf profesionist care v-a ajutat cand ati avut nevoie de fotografii bune, orice...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu