Aparate foto, obiective si accesorii foto

photosetup.ro
espressocafe.ro

sâmbătă, 10 decembrie 2022

Ce bloguri mai citesti?

 Am scris in aceasta dimineata un articol despre bloggeri si vreau sa fac o lista bloguri romanesti personale, asa ca orice recomandare de bloguri bune ma ajuta enorm. Spune-mi, te rog, ce bloguri mai citesti, ce bloguri crezi ca merita sa fie recomandate, promovate, facute cunoscute in mediul online si printre cititorii de bloguri din Romania?

Poate fi orice tip de blog, atata timp cat acolo se pastreaza decenta si atata timp cat blogul/bloggerul are ceva de oferit celor ce vor sa se informeze sau doar sa se relaxeze. Poate fi chiar si un blog de fotografii, daca asta te pasioneaza sau crezi ca ar putea interesa pe cineva. Poate fi blogul tau personal, desigur, caci mi se pare firesc sa incercam sa ne facem cunoscuti, sa ajungem la cei care ar putea fi interesati de continutul pe care il oferim. 

In opinia mea, blogurile inca sunt la mare cautare, desi multi considera ca oamenii nu mai citesc bloguri. Ete na, imi vine sa le spun. Poate ca blogurile au mai pierdut din cititorii fideli care altadata stateau lipiti de pagina, asteptand ca bloggerul sa mai posteze ceva. Dar toti cei care cauta informatii pe google, cei care au nevoie de sfaturi, de recomandari, de informatii, tot pe bloguri ajung si tot bloguri citesc. 

Haide sa ii ajutam sa le gaseasca si sa se bucure de continutul pe care fiecare blogger in parte il ofera cu darnicie marelui internet. Blogurile personale pot oferi informatii valoroase pentru orice om si din orice domeniu. Parerile personale sunt importante si ajuta. Haide sa facem impreuna o lista cuprinzatoare, din care oamenii sa isi poata alege blogurile favorite.

Sa iti spun un mic secret. Cand am scris articolul despre lista bloguri romanesti personale, am facut-o cu gandul de a promova oameni care scriu bine, dar care nu sunt cunoscuti inca marelui public. Ghici ce? Prima recomandare pe care am primit-o era catre un blog foarte cunoscut din online-ul romanesc, un blog care are deja foarte multi vizitatori. Eu nu asta caut. 

Pe acesti oameni lumea deja ii stie. Haide sa ii promovam si pe cei nestiuti, dar buni. Pe ei ii caut si pe ei vreau sa ii recomand. Ma ajuti?




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu