Aparate foto, obiective si accesorii foto

photosetup.ro
espressocafe.ro

joi, 8 decembrie 2022

Luna decembrie

 Ori sunt eu complet indecisa si imi traiesc viata zi dupa zi, fara planuri si fara sa ma gandesc la viitor, ori viata asta rade in hohote de mine in fiecare zi. Pe langa faptul ca mi s-a stricat centrala termica si sunt data peste cap, iar inlocuierea centralei vechi cu una noua sigur va dura o vreme, astazi mi-am dat seama de un lucru. Pe acest blog de fotografii postez extrem de rar, desi mi-am cumparat telefon scump care sa faca poze bune. De ce?

Cand nu aveam telefon, visam toata ziua la vremea cand voi avea. Dupa ce l-am avut, viata m-a impins prin alte parti si rareori am mai facut fotografii. Cam asa e toata viata mea, daca ar fi sa ii fac un rezumat in doar doua propozitii. Am tras ca nebuna ani intregi ca sa adun in jurul blogului o comunitate de oameni misto, si cand am reusit, multi dintre ei si-au sters blogurile, iar unii au sters-o cu totul din online sau chiar din viata. Trist.

Am scris ieri un articol despre Centrală termică și pompă de căldură pentru a reduce cheltuielile. Am facut-o cu gandul bun si sincer de a le fi de ajutor celor care vor sa isi schimbe centrala veche cu una noua in conditii bune si cu plata in rate. Ghici ce? Articolul, la care am muncit cateva ore, are extrem de putine vizualizari. Se pare ca pentru multi sunt mai importante globuletele de brad si beteala decat beneficiile aduse de un sistem inovator. 

Am niste jurnale pentru femei de vanzare pe amazon. Ma asteptam ca luna decembrie, fiind luna cadourilor, sa imi aduca mai multe vanzari decat in cursul anului. Gresit. E cea mai proasta luna pentru mine in privinta vanzarilor. Si asa, in general, luna aceasta mi se pare ca totul merge pe dos. 

Astazi e ziua fiului meu. Implineste 29 de ani. Am fost aseara pe la el in vizita. Acum lucreaza. Lucrez si eu. I-am spus dimineata La multi ani si asta a fost tot. Dureros de trist. Probabil voi mai trece diseara pe la el o fuga, dar numai pentru cateva minute, caci maine o luam de la capat cu munca si trebuie sa ne odihnim. 

Luna decembrie. Pe la voi cum este? Sper ca mai bine decat la mine. 



Mother’s Day Gifts 2023

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu