Aparate foto, obiective si accesorii foto

photosetup.ro
espressocafe.ro

luni, 7 decembrie 2015

Corturi de la www.tentevent.ro

Am vazut astazi cateva fotografii pe site-ul www.tentevent.ro si mi-am spus ca intr-o lume ideala, unde nu ar fi nici frig, nici pericole, eu as locui intr-un cort. Doar daca veti da clic pe linkul de mai sus si veti ajunge pe site-ul www.tentevent.ro veti putea intelege ce anume m-a facut sa gandesc asa. Exusta acolo cateva corturi bune de inchiriat care pot lua ochii oricarui privitor, indiferent cat ar fi el de pretentios. Am vazut acolo corturi care arata mult mai bine decat multe case si mi-am dorit imediat sa am o alta viata, una pe care sa o traiesc undeva departe, pe o insula calda si primitoare, sa fiu un soi de Robinson Crusoe modern, sa imi pot scrie articolele de pe bloguri stand intr-un cort spatios, sa privesc afara cum valurile oceanului se sparg de tarm, cum soarele isi trimite razele blande sa ma salute si sa ma invite afara, acolo unde albatrosi plutesc in inaltul cerului, cantandu-si fericirea de a fi liberi. Da, corturile astea au trezit visatorul din mine, iar degetele ma tradeaza si ele, tastand tot ceea ce imi trece prin cap. 

Am vazut corturi atat de frumoase, incat mi-am dorit sa fac o nunta sau macar o petrecere mai mare doar de dragul lor, de dragul de a ma ascunde in ele, de a-mi primi invitatii intr-o atmosfera de basm ,de a-mi imagina ca sunt o printesa. Da, imi place sa imi imaginez ca nuntile care tineau loc trei zile si trei nopti aveau loc in asemenea corturi de poveste, bine lucrate, eficiente, flexibile, prietenoase si foarte, foarte frumoase. Voi stiati de conceptul inovator Tentpark, format din 500m2 de corturi profesionale: Dom-uri, Marquee-uri si Stretch-uri, ce poate fi asamblat intr-o zi? Eu nu am stiut absolut nimic pana cand nu am intrat pe site-ul www.tentevent.ro. Dupa ce m-am uitat mai bine de o jumatate de ora la fotografiile de acolo, dupa ce m-am lasat purtata pe aripi de vis prin povesti de demult si pe insule insorite, am decis sa citesc cate ceva despre aceste corturi, despre transformarea spatiilor in aer liber pin solutii unice cu ajutorul corturilor ce pot fi inchiriate sau chiar cumparate de pe site-ul cu pricina. Iata ce de informatii interesante am gasit acolo:

"Datorita caracteristicilor unice ale design-ului, structurile noastre pot fi integrate in spatii inaccesibile altor structuri asemanatoare. Acestea pot fi instalate in variate locatii, pentru diverse evenimente sau spatii neobisnuite, de la interior la exterior. Puteti avea corturi de gradina sau un cort de nunta pe iarba sau asfalt, structuri unice pentru festivaluri sau paduri, plaje sau orice va puteti inchipui, noi avem solutia pentru voi.
Nu a fost niciodata mai usor sa dati viata imaginatiei voastre prin inchirierea unui cort."

Exact ce va spuneam mai devreme, pe cand visam sa fac blogging de pe o insula insorita. Mi-as putea instala cortul oriunde, chiar si pe stanci, chiar si la malul oceanului, in bataia valurilor. Si daca toate astea nu v-au convins sa va aruncati un ochi, poate va conving cuvintele celor de la www.tentevent.ro:
"Nu numai ca echipa noastra este formata din oameni placuti, dar si corturile noastre sunt prietenoase cu mediul. Nu folosim tiruri pentru a ne transporta corturile pentru evenimente si deoarece timpul de instalare este foarte scurt, impactul asupra mediului este minimizat pentru fiecare eveniment. Ne pasa de mediu si suntem mandri de certificatul verde de productie."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu