Aparate foto, obiective si accesorii foto

photosetup.ro
espressocafe.ro

vineri, 11 decembrie 2015

O poveste parfumata

Pana in urma cu cateva luni, prin blogosfera romaneasca oamenii obisnuiau sa participe la un joc foarte dragut, numit povestea parfumata. La anumite intervale de timp era aleasa o tema, iar bloggerii scriau articole in care includeau si un parfum care sa aiba legatura cu respectiva tema de poveste. Am participat si eu de foarte multe ori si trebuie sa recunosc faptul ca printre cele mai frumoase povesti de pe blogul meu (vienela.ro) se numara cele participante la povestea parfumata. Nefiind totusi familiarizata cu multele parfumuri existente pe piata de l noi din tara, nici cu cea de peste hotare sau negasind intotdeauna un parfum care sa se potriveasca povestii mele, m-am enervat de multe ori si am rascolit internetul in lung si in lat. Asta pana cand am descoperit un anumit site. O multime de parfumuri doar pe pandera.ro am gasit si de multe ori ele m-au ajutat chiar sa dau un suflu nou povestilor mele. Am gasit o multime de parfumuri despre care nu auzisem pana atunci, am aflat din ce ingrediente au fost facute si in acest fel am reusit sa adun o intreaga colectie de povesti frumoase. Da, bloggeri pot scrie texte reusite legandu-se chiar si de un singur ingredient prezent intr-un parfum de pe site-ul pandera.ro. 

Trebuie sa recunosc faptul ca la inceput mi s-a parut destul de greu pentru ca nu stiam mare lucru despre parfumurile de calitate si faceam eforturi mari pentru a le descrie, insa cu timpul am invatat si acum multa lume imi spune ca ar trebui sa adun toate povestile scrise pentru povestea parfumata, caci sunt frumoase, educative, pe alocuri indraznete si, desigur, contin multe, multe parfumuri. Poate ca intr-o zi chiar voi face acest pas, mai ales daca voi gasi o firma (de ce nu chiar pandera.ro?) interesata de o colaborare fructuoasa in vederea publicarii acestei carti. Sau poate ca totul va ramane la nivel de vis incarcat de parfumuri de calitate, poate ca povestile mele vor continua sa incante gratuit cititorii care prefera blogurile, poate ca vor ramane mostenire nepotilor mei, poate... Cert este ca astazi, la peste trei ani de scris la asemenea povesti, cunosc mult mai multe despre parfumuri, sunt mult mai interesata de acest domeniu, ba chiar pot spune si altora ca pot gasi o multime de parfumuri doar pe pandera.ro, daca doresc sa foloseasca ceva bun si la preturi accesibile sau daca vor sa imi urmeze exemplul si sa scrie povesti parfumate cu diverse arome, asa cum am facut eu si colegii mei (multumim frumos, Mirela, pentru minunatul cadou facut bloggerilor!) vreme de atatia ani, adunand in tolba texte impresionante atat prin numar, cat mai ales prin continut. 

In legatura cu parfumurile, as vrea sa atrag atentia tuturor asupra unui fapt care pe mine ma distreaza intotdeauna cand il aud. Multi se plang pe timpul verii ca romanilor nu le place sa se spele si sa se parfumeze, ca miroase urat in autobuze. Dar cati isi dau seama ca iarna mirosurile se simt mult mai intens, ca nici in anotimpul rece nu trebuie neglijata igiena corporala si folosirea unui parfum bun?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu