Aparate foto, obiective si accesorii foto

photosetup.ro
espressocafe.ro

vineri, 18 decembrie 2015

Lenjerii de pat

Daca las gandul sa se intoarca in copilarie, primele mele amintiri sunt legate de bunica, mama mamei mele. Cu ea am petrecut foarte mult timp cat erau ai mei la serviciu, de la ea am invatat sa fac primele prajituri, sa pastrez ordine in casa, sa am grija ca toate ustensilele de bucatarie sa fie spalate si uscate imediat dupa intrebuintarea lor, sa intorc pe dos eearsafurile plic pentru ca in interior, la colturi, se aduna o multime de scame, sa nu ma asez la masa pana cand nu ma spal pe maini, sa nu folosesc nici un vas de bucatarie abia cumparat pana cand nu il curat cu detergent si pana nu il clatesc bine. Am mai invatat si altele, insa nu mi le amintesc chiar in aceasta clipa. De obicei imi vin in minte in chiar clipa cand folosesc invataturile primite de la bunica. De exemplu, ea era cea care imi spunea intotdeauna ca atunci cand voi fi mare sa cumpar si sa folosesc numai lenjerii de pat din bumbac pentru confort sporit, pentru un somn linistit, ea era cea care imi spunea ca nu trebuie sa ma uit la bani atunci cand cumpar lenjerii de pat. Parca ii aud si acum vocea usor ragusita de la multele tigari pe care le fuma: Vienela, alege o lenjerie de pat in care sa te simti bine, una care sa nu iti zgarie pielea, sa nu te faca sa transpiri in somn, sa nu se decoloreze la prima spalare. Cata dreptate avea!


Desi eu am primit aceste invataturi in urma cu peste 30 de ani, ele sunt in continuare valabile. Nimic nu se poate compara cu o lenjerie de pat din bumbac, va jur. Cand m-am mutat in casa sotului meu, mama lui mi-a spus, mandra nevoie mare, ca imi lasa un sifonier plin cu lenjerii de pat pe care le voi avea intreaga viata. Multe dintre ele erau inca in tipla, nedesfacute, parca asteptandu-ma. Le-am desfacut, pe rand, una cate una, si le-am folosit. Pe cele mai multe doar o data. Nici urma de bumbac in ele. Aveau mult plastic. Ma trezeam dimineata cu parul ud si cu mancarimi pe piele. Dupa o prima spalare descopeream ca din culorile vii, aprinse, pe care le aveau la inceput acele lenjerii de pat, nu mai ramasese nimic. Ca o doamna ce sunt, injuram doar in gand si le transformam in carpe de sters pe jos. Nici macar acolo nu erau bune, ca nu puteau sa absoarba apa. :) De fiecare data imi aminteam de bunica mea si ma intrebam de ce nu toti oamenii au avut noroc de o asemenea bunica... :)

Daca doriti ustensile de bucatarie de calitate sau lenjerii de pat din bumbac, dati o fuga pe homex.ro. Veti gasi oferte de 1+1 la lenjerii, dar si o oferta diversificata de ustensile de bucatarie, toate de calitate superioara si toate cu transport gratuit daca le comandati de pe site. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu